Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Lördag

Av Daniel Löfstedt - 14 mars 2010 00:32

Jahapp Lördag kväll, eller nu är det egentligen söndag men what a heck.

Shit vilken skalla verk jag hade i morse när jag vaknade, och den har förföljt mig hela dagen. Blä.

I vilket fall som så har jag varit i morsans hus i dag och färdat det sista golvet, satan vad skönt. Nu ska det bara flyttas en massa möbler och grejjer... Och så byggde jag i hop en byro eller vad fasen det var. Den var inhandlad på jysk, och ett tag så var hela danmark hatad på grund av denna satans byro... Beskrivningen var helt otyldlig och så glömde dom skriva med att visa saker var tvugna att vara på ett visst håll för annars skiter det sig i slutet. så när vi trodde att vi var klara så upp täckte vi att det var två brädor som satt på fel håll, så då var det bara att skruva isär halva skiten igen... men det gick till slut.


ska surfa in och kolla tidningarna och se om det finns något intressant att skriva om.

Nej det vart inget intressant, en massa melodifestival, någon unge som blivit attackerad av en "stor svart hund".. jaja.


ah just det jag såg ju den där filmen "brothers" igår, hmm sådär var den. Den hade varit ok om snubben som spelar spindelmannen hatt huvudrollen i filmen, han passar inte som militär. Han ser för barnslig ut. Men den gick att kolla på i alla fall.. men inte det bästa jag sett. Och inte det sämsta heller..

Var länge sedan man såg en riktigt bra film tycker jag...

Är sugen på att se snabba casch. hmmm... får kanske ta en bio tripp..


Nej nu ska jag fan gå och sova... I natt kanske man slipper ha 7 missade samtal av en galning vid tre tiden på natten :/


Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel Löfstedt - 12 mars 2010 23:44

Jahapp då vart det fredag då.. Hmm .. började med att man friterade tortillas på jobbet... what! tänker ni som känner mig kanske då, fan han jobbar ju med munkar. Men nej inte idag... i went mexico and fried som tortillas.. men men Sedan kom ...

Av Daniel Löfstedt - 11 mars 2010 16:37

Jahapp då var det Torsdag. Har i vanlig ordning varit på jobbet, och i dag lyckades jag somna en smula efter jobbet med, måste fan byta väckarklocka signal på mobilen. Känns inte bra att man måste stiga upp med ett extremt hat det första man gör......

Av Daniel Löfstedt - 10 mars 2010 12:24

Dagen började som vanligt med att stiga upp 03:00 och ut med hunden för att sedan gå till jobbet. När jag sedan sätter mig på rast och ska börja bläddra i dagens upplaga av Smålandsposten, så får jag läsa på framsidan "Kamphund attackerade en mindr...

Av Daniel Löfstedt - 9 mars 2010 19:18

Stoppa all världens pressar..   Lööv har börjat blogga, han tyckte helt enkelt att han hade ett sådant fruktansvärt intressant och händelserikt liv så han var tvungen att börja skriva ner det och låta allmänheten läsa om det. Japp.   Nej så...

Presentation

Välkommen till Löövs Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards