Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Daniel Löfstedt - 11 mars 2010 16:37

Jahapp då var det Torsdag.

Har i vanlig ordning varit på jobbet, och i dag lyckades jag somna en smula efter jobbet med, måste fan byta väckarklocka signal på mobilen. Känns inte bra att man måste stiga upp med ett extremt hat det första man gör... Har nämligen björne från björnes magasin som tjatar om att man måste stiga upp och att snigel har sagt att det bara är gammla pensionärer som kan ligga och dra sig hela dagarna.. Fan vad jag hatar den alltså.. Finns mornar då jag bara har gapat håll käften björnjävel. Men tidigt upptäkt att det är ju faktiskt bara jag som kan få tyst på han genom att stänga av. Men men.


I dag har jag faktiskt inte läst något som irriterar eller intresserar mig i tidningarna. Eller ja det var en rubrik som fick mina ögon att stanna lite... Det var att man kan hindra folk med ett kriminellt förflutet att ta examen inom vissa områden.. Och är det någon som blir förvånad om jag säger att jag tycker det är mega fel. Bara för att man har gjort ett litet snesteg någon gång i sitt liv så ska det inte behöva förfölja en resten av livet. Har man avtjänat sitt straff så ska det vara ur världen sen. Man är inte en sämre människa för att man har suttit inne en liten tid.


Fan vad skönt med helg snart. Synd bara att den brukar försvinna exakt lika fort som den började. Undra bara vad man ska göra. Kanske är dax att hjälpa mamma och flytta till hennes hus. Har faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte hjälp henne med renoveringen så mycket som jag borde egentligen. Hon har hjälp och ställt upp för mig så in i helvete. Men jag får ge tillbaka på annat vis.


Nepp nu ska jag nog ut en sväng med vovven.

Blev inte så mycket skrivande i dag. Är lite seg.


Ha det..


Presentation

Välkommen till Löövs Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards