Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Daniel Löfstedt - 9 mars 2010 19:18

Stoppa all världens pressar..


Lööv har börjat blogga, han tyckte helt enkelt att han hade ett sådant fruktansvärt intressant och händelserikt liv så han var tvungen att börja skriva ner det och låta allmänheten läsa om det.

Japp.


Nej så är det faktiskt inte riktigt. Anledningen till att jag har börjat blogga är för att jag har så fruktansvärt tråkigt så jag tänkte "asch what a fuck, jag börjar blogga". Det svåra är ju då bara att komma på något vettigt att skriva om också.

Men där har jag faktiskt tänkt till, jag hade inte tänkt att tråka ut alla, om det nu finns någon som skulle vilja läsa min blogg med massa tråkiga saker som händer i mitt liv, eller ja kanske kommer uppdatera lite om vad jag hittar på och sådant. Men sedan hade jag tänkt att jag skulle skriva lite om saker som hänt ute i the wide world kanske, eller jag kommer inte sitta här som någon patetisk nyhetsankare och tjata nyheter utan snarare om saker som irriterar eller glädjer mig typ.


Och tänkte då börja med att skriva en liten notis om vad jag hittade på expressen.se i dag. "Jag ollar kollegornas bil"

Då är det som så att en Polis som han utger sig för att vara driver en egen blogg där han påstår att han och en manlig kollega ollade två kvinliga kollegors radiobil, handtag, stereoknappar, telefon ja precis allt. Hela bilen var nerollad. Mmmm tänker jag det är ju precis skitroligt att olla saker och ting, eller inte kanske, eller ja om man är 7 bast kanske. Men nu pratar vi om poliser. Dom ska se till att alla sköter sig och sätta dit folk och se till så att alla kan leva säkert och tryggt. Jag hade inte mycket förtroende för poliser tidigare men när man läser sånt här så blir det förstroendet inte starkare i alla fall.

Kanske inte världens mest intressanta nyhet jag hade att komma med i dag men blev bara lite lack när jag läste den.

 

 

Nej nu har jag inlett mitt bloggande. Får vi se om jag kan hålla igång det.

Nu ska jag duscha och hoppa i säng. Jobb kl 04,00

 

Hej svejs

Presentation

Välkommen till Löövs Blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards